crazydiamond crazydiamond
242
BLOG

Tamto lato sprzed tylu lat

crazydiamond crazydiamond Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 1




Ot historyjka, taka piosenka, do rymu się doczepia rym
Taka muzyczna fotografia ,wyblakły urok dawnych chwil
Rzeźby obłoków w niej i błękit, w zieleni jeszcze serca dwa
A chcesz przypomnę jeszcze więcej
Ja gdzieś to wszystko, ja gdzieś to wszystko w nutach mam

I choć tyle już pozmieniał, tyle zabrał, zabrał czas
Ja ten obraz wciąż w pamięci jeszcze żywy mam
Na łąkach mej pamięci jeszcze, jeszcze wiruje, wciąż szeleści
Kwiecista zwiewna twa sukienka i tamto lato, i tamto lato sprzed ilu lat?














Nie czekając na gwiazdkę z nieba, z dala od zgiełku realizuję swój własny program: SPOKÓJ+                                                                                                                          

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura