crazydiamond crazydiamond
234
BLOG

Dominic, gitarzysta Stinga

crazydiamond crazydiamond Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Charakterystyczne brzmienie jego akustycznej gitary
słychać na wszystkich płytach Stinga.

Warto odnotować, że równocześnie tworzy własne projekty,
ma swój zespół i wydał osiem autorskich albumów.

Wiele lat temu przypadkiem trafiłam na jeden z nich,
gdy podczas przeglądania płyt, urzekło mnie zdjęcie na okładce,
a mówiąc wprost - "wpadł mi w oko chłopak z gitarą"...;-)

Spis utworów był na tyle interesujący, że postanowiłam je przesłuchać.
Już po zapoznaniu się z kilkoma taktami, zorientowałam się,
że trafiłam na coś bardzo wyjątkowego i bez wahania nabyłam płytę.
Kim jest ten gitarzysta, odkryłam znacznie pózniej...;-))

Dzięki tej zabawnej historii, stałam się szczęśliwym posiadaczem płyty,
która wciąż jest jedną z moich ulubionych...i nie tylko moich.
Jak dotąd, jeszcze nikt, komu ją poleciłam, nie poczuł się zawiedziony.

Wdzięki pięknych pań mogą nieco rozpraszać uwagę podczas słuchania muzyki,
ale innego klipu nie znalazłam, a utwór jest tak niezwykły, że nie mogłam go pominąć.

Zatem pozostawiam...jako bonus specjalny - popularne "dwa w jednym"...;-))

Nie czekając na gwiazdkę z nieba, z dala od zgiełku realizuję swój własny program: SPOKÓJ+                                                                                                                          

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura