crazydiamond crazydiamond
203
BLOG

La guitarra flamenca

crazydiamond crazydiamond Kultura Obserwuj notkę 5

Miłość od pierwszego wejrzenia jest niezwykle intensywna.

Czy pozostaje na zawsze? - Zdarza się, ale niezbyt często.

Ta, o której chcę opowiedzieć trwa od roku 2001, kiedy mając nieograniczony dostęp do  muzycznych nowości, przypadkowo przesłuchałam album Spiritual,Spiritual - dotąd zupełnie mi nieznany, a prezentujący muzykę całkowicie odmienną od wszystkiego, co wcześniej było mi dane usłyszeć.

Tak, na drodze moich muzycznych poszukiwań, trafiłam na ślad Clausa Zundela, a dokładniej, na jeden z jego ciekawych projektów pod nazwą B-Tribe. Fascynacja była tak wielka, że natychmiast chciałam  wiedzieć o nim wszystko. Nie było to łatwe - żyłam wówczas w świecie bardzo kolorowym i dalekim od internetu, a jedynym żródłem poznawczym były informacje znalezione przypadkiem na okładkach płyt.

To właśnie z nich dowiedziałam się, że tajemniczy obiekt moich zainteresowań znany jest również jako "The Brave". Idąc tym tropem trafiłam na nowe niespodzianki, a w miarę ich odkrywania, pierwsze zauroczenie nabrało jeszcze większej mocy i z czasem przerodziło się w stałą relację. Mój świat jest teraz kolorowy inaczej, ale nasz związek, w którym nigdy nie ma miejsca na nudę, wciąż trwa...:-))

Notka, to wspomnienie tamtych pięknych dni - gorących, słonecznych - wypełnionych muzyką i niezwykłym krajobrazem w odcieniu pomarańczowej czerwieni.

 

 

 

 

 

 

Nie czekając na gwiazdkę z nieba, z dala od zgiełku realizuję swój własny program: SPOKÓJ+                                                                                                                          

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura